praca koordynar Nakło nad Notecią, praca gabinet stomatologiczny Nakło nad Notecią, praca służba zdrowia Nakło nad Notecią
- Zapewnienie i dostarczanie najwyższej jakości i usług medycznych w
zarządzanych placówkach medycznych (w tym ich pełnej dostępności) - Monitorowanie i koordynacja pracy podległego Zespołu w szczególności
nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez Zespół, - Odpowiedzialność za funkcjonowanie placówek i zapewnienie ciągłości procesu obsługi pacjenta wg. standardów
- Dbałość o realizację celów finansowych i efektywne zarządzanie w zakresie przychodowym i kosztowym
- Obsługa reklamacji z roszczeniem
- Gotowość do udziału w procesach rekrutacyjnych
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizacje i zwiększenie skuteczności biznesowej
- Budowanie i wzmacnianie świadomości marki na rynku
- Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dla zarządu
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Min. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu placówką w branży medycznej ( warunek konieczny)
Umiejętność pracy na celach biznesowych
Min. 3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem poparte sukcesami
Umiejętności analityczne oraz syntetycznego prezentowania wyników
Wysoka motywacja ukierunkowana na realizację zadań i osiąganie założonych celów
Wysoki poziom kultury osobistej, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
Doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktu
Znajomość pakietu Office (w szczególności PowerPoint, Excel)
Oferujemy
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
Szkolenia i przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego
Nowoczesne narzędzia pracy
Miłą i przyjazną atmosferę
Klauzule informacyjne
Aplikuj